Як створити ефективний логотип для інтернет провайдера

Логотип – це обов’язковий елемент фірмового стилю, адже він швидко запам’ятовується і здатний впливати на відношення клієнтів до вашої компанії. Щоб заручитися довірою цільової аудиторії і стимулювати нові підключення, вам необхідно створити якісний, відповідний до вашої компанії, цікавий логотип.

Завдання здається не з простих. Проте, користуючись онлайн-сервісом Logaster і нашими порадами щодо створення правильного логотипа интернет провайдера, ви переконаєтесь в протележному.

Вибір іконки

Іконка на логотипі – один з найважливіших його елементів, адже перше знайомство з вашою компанією клієнт частіше за все здійснює через неї. Саме тому серед дизайнерів побутує думка, що правильний логотип мусить вказувати на галузь діяльності компанії, для якої його створено.

В ході нашого дослідження, ми дійшли до висновку, що більш, ніж 40% людей солідарні в цьому питанні з професіоналами.

Якщо ви ще не вирішили що в підсумку повинно бути зображено на вашому логотипі, то просто вкажіть категорію і Logaster сам підбере для вас безліч актуальних іконок.

Для інтернет провайдера підходять категорії: “інтернет”, “комп’ютер”, “техніка, технології”.

Вибрати іконку для логотипа інтернет провайдера рекомендуємо із зображень з тематичними предметами, наприклад:

  • комп’ютер і комп’ютерна техніка: ноутбуки, монітори, миші, клавіатури, блоки живлення і т.д .;
  • мережеве обладнання: WiFi антени, роутери, точки доступу та комутаційні кабелі;
  • планета Земля (як один із символів Всесвітньої павутини);
  • зображення з розширенням протоколу https://, абревіатурою WWW і т.д.

Якщо ж ви чітко визначилися із зображенням на логотипі, конкретизуйте свій запит ключовими словами.

Ключові слова для пошуку іконки в Logaster: комп’ютер, монітор, миша, клавіатура, розетка, вилка, курсор, антена, роутер, інтернет, мережа, павутина, з’єднання, підключення, світ, планета.

Вибір кольору для логотипа

За результатами неодноразових досліджень колір здатний викликати у людини певні асоціації та почуття, а тим самим впливати на неї. Тому радимо з усією відповідальністю підійти до питання вибору кольору для вашого логотипу.

Популярні кольори для компаній інтернет провайдерів утворюють собою великий спектр кольорової гами. Серед них особливо поширеними є червоний, помаранчевий, зелений, синій і ахроматичні кольори.

Задати логотипу конкретний колір в Логастер, можна вказавши його HEX-код під час редагування.

Щоб використати кольоровий фільтр клікніть на «Змінити параметри» на 2 кроці редагування.

Популярні кольори логотипів інтернет провайдерів: червоний, помаранчевий, зелений, синій і ахроматичні кольори.

Вибір шрифта

Ми підготували для вас статтю «Як підібрати правильний шрифт для логотипу», яка включає в себе кілька порад щодо правильного підбору шрифтів, враховуючи їх вплив на людину. А зараз пропонуємо ознайомитися з базовими вимогами до якісної шрифту.

Читабельність. Користувач повинен завжди бачити текст на вашому логотипі. Тому, підбираючи шрифт, переконайтеся, що в маленькому розмірі назва або слоган на лого не перетворюється в незрозумілу пляму.

Акуратність. Шрифт з великою кількістю дрібних деталей робить текст нерозбірливим. А це в свою чергу може дратувати користувачів, у яких піде чимало часу, щоб прочитати назву або слоган на вашому логотипі.

Поєднання з іконкою. Визначте головні особливості своєї іконки: її стиль, тематика, колір, розмір, тощо, а потім спробуйте підібрати шрифт, відповідний до цих критерій іконки.

Онлайн-сервіс Logaster пропонує на вибір безліч шрифтів і підтримує як кирилічний, так і латинський алфавіт. Для того, щоб змінити шрифт перейдіть до 3-го кроку створення логотипа – “Редагувати лого”.

Для логотипів інтернет провайдерів варто обирати з наступних шрифтів Logaster: А.А. Haymaker, MagistralC, Garamond, Ubahn, Esqadero, Comfortaa, Prosto, Roboto, Revalia.

Декілька корисних порад

Існує безліч нюансів, які варто враховувати при створенні логотипу. І, оскільки для людини, яка не займається дизайнерством професійно може бути складно розібратися у всіх питаннях цієї галузі, то давайте зупинимося на найважливішому:

Використовуйте 1 – 2 шрифти. Не варто виокремлювати кожне слово різним шрифтом, це може дезорієнтувати і виглядає досить смішно.

Але, якщо все таки ви хочете виділити головний текст на логотипі окремим шрифтом, постарайтесь підібрати щось сумісне і так, щоб в результаті на логотипі було максимум два шрифти.

Використовуйте мінімум елементів. Клієнтам набагато простіше запам’ятати лаконічний логотип, в якому зазначено тільки назву і, за бажанням, слоган, ніж цілу купу різних деталей зображення і тексту на одному лого. А запам’ятовуваність – це одна з головних функцій логотипу.

Використовуйте 1-4 кольори. Якщо ж на логотипі грають всі кольори веселки він виглядає несерйозно і може викликати недовіру. Тому бажано використовувати не більше, ніж 1-2 кольори.

Але, якщо задумка вашого лого передбачає більшу кількість фарб, то 4 різних кольори – це максимум.

Виберіть правильне розташування елементів. Розташування елементів на логотипі також впливає на рівень читабельності. Відповідно, якщо іконка заважає прочитати назву компанії, або текст змушує напружуватися, щоб розглянути зображення, то навряд чи логотип сподобається клієнтам. Змініть розташування елементів так, щоб логотип не втрачав своєї привабливості та інформативності.

Виділіть вільний простір навколо логотипу. Залиште трохи вільного місця навколо логотипу, щоб очі клієнта не перевтомлювалися, розглядаючи зображення.

Зберігайте логотип у векторі. Віддавайте перевагу логотипам у векторному форматі, оскільки вони масштабуються без втрати якості.

Логотип асоціативно пов’язаний з вашою компанією, тому широко використовуйте його, наприклад:  на сайтах, документах, візитках, пакувальних коробках і стрічках, тканинній та сувенірній продукціях, в якості фавіконки і т.д.

Сподіваємося, що наші рекомендації допоможуть вам створити гарний і якісний логотип. А онлайн-сервіс Logaster значно пришвидшить і полегшить процес створення логотипу.

Если Вы нашли ошибку в тексте, то выделите ее мышкой и нажмите Ctrl + Enter или нажмите здесь.

Сообщение об ошибке

Ошибка:

Ваш комментарий (не обязательно):

Да Отмена

Об авторе v.holiney