Як зробити маркетинговий аналіз за допомогою камер Hikvision

Ми продовжуємо знайомити вас з цікавими історіями нестандартного використання мережевого обладнання. Сьогодні — це кейс про успішний досвід застосування камер відеоспостереження від Hikvision для вивчення маркетингових тенденцій.

За оцінкою аналітиків відсоток інтернет-продаж у 2021 році зросте до 17.5%, порівняно з 13,7% у 2019 році. Тому індустрія роздрібної торгівлі постійно шукає нові шляхи, щоб не втратити свої позиції на фоні постійно зростаючої мережі інтернет-магазинів. Коли дизайнерська марка Miniso відкривала нові магазини в Польщі, менеджери компанії за основу взяли технологію фірми Hikvision.

Загальний вигляд магазинів Miniso в Польщі

Мал.1. Магазини Miniso в Польщі

.

Завдання:

Керівництву Miniso потрібно було дати відповідь на ряд питань, щоб зробити магазини успішними в умовах жорсткої конкуренції, яка панує в середовищі роздрібної торгівлі:

  1. Як дізнатися, що маркетингова стратегія вибрана правильно?
  2. Який показник конверсії покупок?
  3. Де “гарячі зони” найкращих продажів у магазині, і чи справді там представлені товари-бестселлери?

Спочатку менеджери спирались на власний досвід та бесіди з персоналом. Але перевірити ці висновки у них не було можливості. Також їм було потрібно отримувати цю інформацію дистанційно, тобто керівництво у штаб-квартирі у Варшаві хотіло бачити ситуацію в інших чотирьох магазинах мережі, не відвідуючи їх окремо. Іноді вони вдавалися до того, що направляли людей в окремі магазини, щоб вручну перерахувати відвідувачів. Дуже трудомістка і дорога справа!

Рішення:

Компанія Miniso використала продукцію Hikvision AI з варіантом встановлення, яке запропонував польський торговий посередник — фірма Volta, для чого були використані камери, що рахували людей (для ведення статистики входу-виходу відвідувачів), панорамні камери “fish eye” та мережеві відео реєстратори. Усі вони координувалися за допомогою програмної платформи HikCentral.

Одна камера фіксує людей, які проходять повз магазин, а інша — людей, які заходять та виходять. Таке технічне рішення дає можливість розрахувати, скільки людей пройшло, та визначити коефіцієнт купівлі. Це також допоможе зрозуміти, чи працює маркетингова стратегія. На основі отриманої інформації можна аналізувати, чи знижується кількість людей, що входять до магазину, і чи пов’язано це з кількістю тих, хто проходить повз магазин.

На основі цих даних керівництво Miniso може дослідити причини отриманих показників, а також цифр продажів, щоб сформувати загальну маркетингову картину. Наприклад, чи є зовнішній фактор, що спонукає покупців пройти повз або увійти.

Теплова карта магазинаБ яка виявляє "гарячі зони"

Мал.2. Теплова карта магазину

.

Оскільки всі магазини Miniso у Польщі підключені до однієї системи, то тепер стало можливо порівняти дані різних магазинів торгової мережі. Це також є корисним при обговоренні питань оренди з торговими центрами.

За допомогою встановлених на стелі камер “fish eye” система може генерувати теплові карти і, таким чином, визначати “гарячі зони”, щоб розміщувати товари на оптимальному для просування місці; а порівняння показників продаж із тепловою картою дає інформацію, який товар користується найбільшим попитом.

Інформація, що надається системою HikCentral, є скоординованою і будь-які дані та відео можна бачити прямо з офісу Miniso у Варшаві. Професійна платформа управління відео дозволяє менеджерам отримувати доступ до інформації з різних офісів і мобільних додатків в будь-якому місці. Це полегшує життя команді операторів, оскільки їм потрібно перевіряти ситуацію у всіх магазинах. Це також означає, що все можна переглядати одночасно та швидко виявляти тенденції по всій мережі магазинів.

Віце-президент Miniso в Польщі, Байрон Зенг сказав:“ Висока точність системи дійсно вирішує ряд наших проблем і дозволяє легко побачити, що відбувається в інших магазинах, а дані з теплової карти дають нам змогу ефективніше керувати кожним відділом.”

Це чудовий приклад того, як обладнання для спостереження від Hikvision AI може змінити формат прийняття бізнес-рішень. У жорсткому конкурентному середовищі, яким є торговий центр, дані про тенденції продажів можуть допомогти продавцю вижити. Насправді, це так добре спрацювало у Польщі, що у Miniso вирішили використати дане рішення для усієї своєї торгової мережі у Європі. Потенційно це близько 200 магазинів, які планують обладнати вже в наступному році. А Ви готові спробувати таке рішення у себе?

Вас может заинтересовать

 
819 грн 33.29 у.е.
Купить
 
 
992 грн 40.32 у.е.
Купить
1 2 »

Если Вы нашли ошибку в тексте, то выделите ее мышкой и нажмите Ctrl + Enter или нажмите здесь.

Сообщение об ошибке

Ошибка:

Ваш комментарий (не обязательно):

Да Отмена

Об авторе asp24